خاطرات خوب
گردش و شکار

وقتی از شمال به سمت تهران می روی 25 کیلومتربعد از شهر پل سفید به  منطقه دو آب میرسیددر اینجا جاده فرعی به سمت خطیر کوه قرار دارد. که اگر جاده فرعی خطیر کوه را ادامه دهید به تنگه باریکی میرسیداگر مایلید بهشت را ببینید بعد از این تنگه باید 6تا8 کیلومتری از فرعی سمت چپ به سمت دامنه کوه های بلند بروید با رسیدن به این دامنه آن طرف کوه بهشت خدا را در زمین خاکی با دو چشم زمینی خواهید دید که در کیان کوه های سر به فلک کشیده اسیر و زمین گیر شده است. آری این بهشت زیبا زاد گاه اجداد بزگ من است. آری این بهشت با آن چشمه های فراوان و صدای خوردن آب به سنگها،صدای کبک در نزدیکی محل، درختان سرسبز گردو دل و جان آدمی را میگیرد و آرامش خاصی به آدمی میبخشدآری این تکه بهشت خدا روی زمین جایی نیست بجزء روستای امافت.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, :: 8:24 :: نويسنده : hadi

غار اسپهبد خورشید در منطقه دوآب سواد کوه واقع شده است ، ....

اگه دوست داری در مورد غار بدونی و عکس هامنو ببینی برو  ادامه مطالب...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 21:39 :: نويسنده : hadi

درباره وبلاگ

سلام امید وارم که این مدت زمانی که در وبلاگم گذرانده اید لذت برده باشید . برای بهتر شدن وبلاگ مارا از نظرها انتقادها و پیشنهادها دریغ نفرمایید . باتشکر هادی
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات خوب و آدرس spahbood.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 174
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 8405
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1


Alternative content